Åter i Lund

var man åter i Lund, har gått från stationen med världens tyngsta väska, men hem kom jag:-) Nu blir det vila i ungefär 40 min sen är det Box med F som gäller, ska bli skönt att få slå lite!! Efter det blir det sängen, kommer nog att somna som en klubbad säl som jag kännder det nu.

Att åka tåg är gnska rogivande, men ack vad det går sakta ibland, tar två timmar hit, men idag känndes det som om jag satt på såget minst ett dygn, att det var svart som en säck utanför gjorde inte saken bättre,

Dagen idag har varit toppen, först tandläkaren och inga hål, sen ett par timmar med Jojjo och sen en lång och skön promenix med Malin, är så underbart att veta att ni finns tjejer!
Så nu har jag förnyade krafter till resten av veckan, men som vanligt kommer det väl att gå hemskt fort och rätt som det är är det fredag igen.

Fick veta att jag får göra min praktik inom äldervården i Ronneby, så akta er vecka 47-49 är jag åter i Byn och gör livet osäkert:-)

Nej nu blir det uppladning så jag kan slå riktigt hårt snart, ha det bäst så hörs och störs vi!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att du fick praktik här hemma! Känner på mig att det blir många promenixer då.. ;)

2008-10-27 @ 21:07:59
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie Svensson

Har precis tagit mig till jobbet i regnvädret.

Idag ska vi lyssna på Per Dunsö och Co. Ha en bra dag.

2008-11-11 @ 07:34:37
Postat av: Ann-Marie Svensson

Nu har vi varit och tittat på Dunsö. Det var jättebra. Niklas Holtne och johan Westermark var med. De har också en Bloggsida: www.pyjamas.bloggsida.se

2008-11-11 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0