Tidig lördag morgon

Har nu varit uppe mer än en timme, gillar verkligen tidiga lata lördags morgonar. Dagen blir så lång och det är så mysigt att äta frukost i lugn och ro och bara njuta!
Att man vaknar till en smäll kall morgon med blå himmel gör inte saken värre:-)

Idag ska jag som sagt ut till farmor och adnventa hos henne, får se om det blir en runda på rullskidorna lite senare, vet inte om jag ska vila o springa lite längre i morgon i stället, tiden får utvisa!

Kollade Idol igår, hur f*n kan Johan få vara kvar, det är för mig ett stort mysterium- han kan ju inte sjunga!!! Åker han inte nästa fredag så blir det bojkot från min sida, (har jag i och för sig sagt de sista tre veckorna:-P).

Nej nu ska jag skruva badrumsskåp, ha en bra lördag, hörs och störs!


Min lilla stora syster kommer idag, ska bli kul!
Älskar dig vet du:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0