Tiden går så fort!

var det åter söndags kväll och bara några futtiga timmar kvar innan måndagen är här, blir man inte deppig? Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute och sprungit och förberett lite inför praktiken i morgon bara.
Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska tillåta mig själv att kanske äta lite godis i kväll, det är ju i och för sig söndag- men godis är gott:-)

Vintern har kommit, är 5 minus och blåser snor kallt, nu vill jag ha lite snö också så man kan ta på sig skidorna!! Vi får hålla tummarna.

Har köpt massa garn på Karlssons idag så nu ska mamma lära mig att sticka efter mönster, ska bli en tröja är tanken. jag kan bara sticka mössor och halsdukar nu så det ska bli kul och lära sig något nytt (undra om mamma tycker det också?) haha.

Nej nu orkar jag inte skriva mer- hörs och störs!



så här vill jag att min värld ska se ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0