Spyr på allt det gråa!!

Nej nu får solen minsann och da visa sig, känns som jag lever i en säck. Idag tror jag solen strejkar helt, känns som om det är kväll hela degn runt, fy så tråkigt!!
Har kommit hem från en hel lyckad kväll i Karlshamn, först lite förfest med Idol (äntligen åkte det lilla blonda trollet ut!), sedan blev det harrys och dans tills det stängde, och ska jag vara ärlig så hade jag attans trevligt! Dansade och hade bara en kul stund helt enkelt.

Är dock lite trött nu, har bara sovit typ tre timmar, kom i säng vid tre och sen skulle tage repa tidigt så det vara bara att pallra sig upp vid åtta tiden, men har i alla fall inte varit bakfull!!
Skulle köpa lite julklappar idag var det tänkt, men hittade inget så det får nog bli en runda i Lund nästa helg.

Nu har jag packat ihop lite som ska med ner till Lund i morgon, ska ju dit med farmor, och även hunnit med lite plugg, snart är det pepparkaksbak med pappa, ska bli mysigt:-)

Fick veta något hemskt tråkigt igår, en ledare på Smedjan dog förra fredagen:-( Hon hade cancer men de trodde de hade fått bort allt, men tydligen inte, allt gick så fort, jag är lite förvirrad:-(
Hur många liv ska denna sjukdom få ta innan man hittar ett sätt att bota den till 100%, Smedjan utan Rakel blir inte detsamma! Mina tankar finns hos dig!

Nej nu får det bli lite pepparkakor så man får lite annat att tänka på, vi hörs och störs!


Min husliga pappa:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0