Söndag hela veckan!

Tänkte inte skriva något idag, men sen tänkte jag- NEJ skärp dig det tar typ två minuter. Så alltså skriver jag i alla fall.
Sitter nu i Hoby, där jag ska spendera de kommande tre veckorna.
I morgon börjar praktiken, klockan 7.00 ska jag in finna mig på Vidablick, och jag börjar bli lite smått nervös. Har aldrig jobbat inom äldrevården och har verkligen ingen aning om vad jag har att vänta! Men det lär väl dessa tre veckor utvisa.

I går kväll var det slapp oxh idag har jag inte gjort så mycket mer än gått en runda, kollat Tv och äkt hem, en ganska lat söndag med andra ord!

Tänkte dra igång rullskido åkningen nu när jag är hemma, så ser ni någon idiot på rullskidor med refläx väst och hjälm så är det bara lilla jag, tar nog några mil innan jag får in snittsen igen men ni får inte skratta!

Nej nu har mina skriv minutrar gått så jag säger hej då för denna gång och rappoterar hur första dagen inom äldrevården var i morgon! Ha det bäst tills dess!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0