Snart helg igen!

Det är helt otroligt vad tiden går, jaha nu är det snart frdag igen, gud vad härligt!! Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik nöjd som bara den efter att ha kämpat 40 min på motionscykeln:-)
Har praktiserat idag och det har gått helt ok, känner att jag nog passar inom vårdyrekt, det känns faktiskt riktigt bra.

I kväll blir det lugnt, ska plugga lite och kanske blir det en promenix med Malin lite senare, vi får se.
Som sagt helg snart, och den är faktiskt ovanligt uppbokad, lite fest imorgon, julklapps shopping och pepparkaks baka på lördag och sen avslutar jag med en snabb visit ner till Lund på söndag- ska visa farmor hur jag och syrran bor:-)

Farmor har längtat i flere veckor nu, så hoppas vädret håller i sig så att vi kan köra ner, hon hade blivit så besviken annars!

Nej nu ska jag äta en stor tallrik lassagne, måste ju fylla på det jag förlorade på cyklen:-P vi hörs och störs!!

Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0