Regna och väntan!

 Klockan är nu 08.45 och jag har varit vaken i 45 min. Under den tiden har jag hunnit äta frukost, bädda sängen och kollat igenom materialet till tentan, känns ganska bra. Kan nog inte göra mer nu, det får bli som det blir!
Synd att jg måste sitte och intala mig det i 4 h och 15 min till. Det suger att inte ha tentan förrens klockan ett:-( Tur att Stina kommer vid halv elva med kontraktet så jag får lite annat att tänka på!

Vaknade till grått väder och smatter på rutan, här verkligen öser det ner och det ser inte ut som om det finns någon ljusning någonstans! Hoppas det slutar innan halv ett, har ingen lust och sitta blöt och skriva tenta.

Ja ja så kan det vara, behövde bara skriva av mig lite, ni får nog en rapport i kväll igen:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0