Rapport.

Nu är jag bara lycklig, ibland ska man ha tur! Vi fick förlängt med lägemheten som vi bor i nu som ni vet, och hon jag skulle hyra ettan av förstod och blev inte arg, så nu kan jag bara njuta av att inte vara bostadslös!

Vädret suger fortfarande men nu är det så mörkt att jag inte ser skillnad:-) lektionen idag som handlade om kommunikation mellan patient och sjuksköterska var rätt så meningslös! Men man fick lite frisk luft när man cyklade dit:-)

Efter ett par mackor och lite yoggi är jag på topp, nu blir det kanske lite plugg, men mest blir det nog slapp.

i morgon är jag ledig så då blir det plugg, och sen kommer syrran hit för att äta lunch, blir spagetti och köttfärsås! Och i morgon kväll ska jag spela Squasch för aldra första gången, ska bli mycket interesant!

Vi hörs och störs, Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0