Plugg Suger!

Är så trött på att plugga! Jag läser och läser, men inget fastnar och vissa delar fattar jag ingenting av! Varför kan man inte skriva böcker och hand outs så man föstår. Det gynnar inte min inlärning om jag får material som inte går att förstå! är det inte meningen att man ska få lite kunskap av att plugga- inte huvudverk!

Ja ja, har hunnit med lite annat idag i alla fall, började dagen med två timmar i skolan där jag fick lära mig taktil massage, det var en skön början på dagen- lugnt och skönt sammtidigt som man faktiskt fick lära sig något man kan ha nytta av!
Efter det blev det plugg, mat följt av ett gympa stång på Gerda. Där efter blev det mer plugg och nu sitter jag i soffan och tar ledigt resten av kvällen:-)

Det tråkiga med plugg veckor är att alla dagar ser likadana ut, plugg, plugg och åter plugg. I morgon blir det i alla fall lite roligare, ska ner till Malmö och äta middag med pappa, mia och jonas. Pappa ska nämligen ner på kurs. Det är bra att ha lite sånt inplanerat så man inte pluggar ihjäl sig!

Nej nu får det vara nog skrivet i kväll. ha det bra så hörs vi imon

seg som en deg:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0