Overksam!

Har varit ledig idag och meningen var att jag skulle lägga i femmans växel och plugga hjärnet, blev det så tror ni? Exakt inte en schans!!
Sov till kvart över nio, läste lite, cyklade ner till stan och tog min andra vaccinations spruta mot Hepatit B, cyklade hem, läste lite, kollade tv, åt, kollade tv, läst lite och efter det har min rumpa varit fast satt i soffan!
Har nu lätt panik för att jag inte är färdig pluggad sammtidigt som jag känner att det inte hjälper att plugga mer! Vi får hoppas att jag har lärt mig tillräkligt i alla fall:-)
Får kanske ta ett litet bus i morgon förmiddag, har ju inte tentan förrens ett.

Ja just det, jag har ju hunnit med en liten promenad någon stanns där mitt på dan också:) NU blir dett ett par ångest timmar för att jag inte pluggar innan jag och Frida ska gå till Gerda och trän box, ska bli skönt att få slå lite!

I morgon är det som sagt tenta dax, men ska skriva nytt kontrakt på lägenheten innan. Efter blir det box med Mia, antingen får jag slå ut min besvikelse över att det gick skit på tentan eller också slå av glädje (hoppas på det sista).
I morgon kväll blir det lungt, jag och Nett ska äta tacos och kanske dela en flaska vin:-)

Nej nu ska jag begdrunda mitt samvete lite, ni får en rapport om läget i morgon, ha det bra tills dess:-)



blev visst lite negativt inlägg, så ger er en rolig bild i stället!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Håller tummarna för dig idag, kram.

2008-11-14 @ 07:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0