Onsdag!

Mina händer fryser och näsan är röd, har precis varit ute och gått en sväng med Jappy, han har gått och jag har läst:-)
Innan det gjorde jag premiär turen på rullskidor, och det gick förvånannsvärt bra. Lite bristande teknik och glas halt gjorde dock att det tog lite längre tid än vanligt men jag tog mig runt min runda och kommer säkert att ha träningsverk i armarna i morgon.

Blir nog ingen tatuering nu innan jul, kom på att det inte är värt att offra träningen för det, beslutet hjälptes på traven nu i förmiddags när jag provade min bal klänning, och den inte gick att knäppa ordentligt!
Försöker intala mig att det är min ökande muskel massa som gör det hahaha, Nej får helt enkelt skärpa mig!

Nu är det snart bara två timmar tills jobbet börjar, ser inte fram emot det! Men det är bara att bita ihop. Att vi har fint väder idag gör inte saken bättre!

Jobbar till 21,15 i kväll så orkar inte skriva här efter det, men jag rapporterar mer i morgon, ha en underbar onsdag och passa på att njuta av det fina vädret! Ha det bäst, så hörs och störs vi!



Vill ha snö snö snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0