OJ OJ OJ!

Oj, känner mig helt snurrig, har precis fått veta att vi får hyra lägenheten vi bor i till våren också, känns helt underbart att slippa flytta! Sammtidigt känner jag mig som en skit då jag har tackar ja till ettan sedan innan, men jag har dock inte skrivit på några papper och hoppas inte tjejen där mördar mig alldeles för mycket:-(
Ibland måste man få vara självisk! Och som bostadsmarknaden ser ut idag borde hon inte ha några problem emd att få den uthyrd!, (hoppas jag)
Har messat henne och sagt som det är, men har dock inte fått något svar! Snälla svara så jag vet, så jag kan vara lycklig över att få bo kvar här i lugn och ro!

Annars är det en ganska grå mulen tisdag här i Lund, dimman hänger i luften och det är grått som i en säck. vaknade vid sju av att grannarna under oss renoverar, och har nu suttiet några timmar och pluggat. Snart blir det ett träningspass på Gerda innan det är dags för fisksoppa och skola.

Ha det bra och håll tummarna för mig att jag inte blir mördad!

MVH Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0