Min jäkla latmask!

Skulle varit ute och sprungit nu, men finner inte orken. Det är så motigt att jag verkligen inte kan förmå mig att ge mig ut, trots att jag vet hur nöjd jag är efteråt!
I stället smällde jag i mig en stor tallrik köttfärsår och ris! Så även om andan faller på så måste jag vänta en timme innan jogging skorna åker på för annars spyr jag nog:-)
Men som sagt, tror inte andan kommer. Jag blir nog en latmask i kväll, Usch vad dåligt samvete jag får!!

Varit på praktiken idag med, fy vad drygt det är, men i morgon är det frdag och då slutar jag klockan 12.00- Jippi! Kan inte bestämma mig om tatueringen, ena stunden är jag sugen och andra vill jag inte offra träningen. Men vi får se hur det blir.

I kväll blir det lungt, om inte en joggingrunda så i alla fall en promenix med mamma, blir nog sängen ganska tidigt- jag är dö trött, tar på krafterna att gå upp tio i sex och tyvärr så blir det lika tidigt i morgon då det är simmning som gäller på morgon kvisten:-)

Ha det bäst så hörs och störs vi!!


Den här bilden beskriver ganska bra hur jag känner mig:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0