Inte mycket nytt

Har  inte hänt så mycket nytt idag, har varit på praktiken och det gick väl bra, ha börjat lite på uppgiften vi ska göra för skolan om praktiken. Var hemma vid fyra, åt lite, kollade TV och nu har jag varit ute och gått med Malin en timme, alltid lika gött att få gå och prata av sig med henne:-)

I morgon blir det simm på morgonen, sen praktik och efter det ska jag och Jojjo ut och äta (förhoppnings vis haha), fick en middag av henne i födelsedags present och vi har inte hunnit genomföra det än, men imorgon kanske vi lyckas:-) Ni får hålla tummarna, trevligt ska det bli i alla fall!

Nej nu ska jag borsta tänderna och snart blir det sängen för min del, blev lite sent igår så tröttheten börjar smyga sig på.
Ha det bäst så hörs och störs vi!


Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0