IKEA!

IKEA, har idag varit på IKEA med päronen, de skulle ha lite smått och gott +  ett nytt badrumsskåp som slutade med ett helt nytt badrums möblemang:-)
Själv kom jag hem med värmeljus, bodylotion, skorpor och knäckebröd. Snacka om IKEA fynd, nu sitter jag vid datorn och mamma och pappa gör det sista i badrummet där nera. jag gav upp efter två skåp och alldelse för lite tålamod, fast ska jag vara helt ärlig så är jag ganska bra på att skruva möbler!

Innan IKEA han jag och pappa med en springrunda, jag slog honom med några minuter:-) och nu i kväll (om de ndär nera kan bli klara någon gång) blir det mat och TV, kanske också lite vin:-)

Ja just det var ju på musikal i går, Avenue Q, den var så jäkla bra, lite anorlunda men helt sjukt rolig och skådisarna var jätte bra! Den kan jag varmt rekomendera!!

I morgon börjar åter en ny vecka och jag MÅSTE plugga, tenta på fredag och jag har knappt börjat::-( Men ämne (äldres hälsa och ohälsa) är så himmla tråkigt! Men det är väl bara att bita ihop. efter det blir det ju nästa favorit sak, 3 veckors praktik på äldreboende:-( Suck inga roliga veckor framför mig. Det enda posetiva är att jag ska vara hemma i Blekinge under praktiken, det kan jag nog behöva så jag får lite päppning!

Nej nu verkar de snart vara klara där nere, ska se om man kan få lite mat!

Ha det bäst så hörs och störs vi!
(vill ha långt hår igen)

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0