Hoppade vist över en dag!

Hann inte skriva igår, blev lite stressigt, jobbade till 16.00 sen bar det av till Jojjo vid fem, Vi var och åt på Thai i Karlshamn- helt sjukt god mat!! man blir helt salig. Därefter blev det glögg och prat hos Jojjo, mysigt värre:-)
Var hemma vid halv tio och då orkade jag inte sätta igång datorn så därför den överhoppade dagen!

Nu har jag precis varit ute och sprungit, bakslaget kom idag, gick väldigt segt! Men jag är nöjd nu efteråt. Ska jobba eftermiddag idag så än har jag lite som ska hinnas med, ska städa jappys bur och så ska jag handla åt mamma. Men det ska nog hinnas med.

Som sagt jobb i eftermiddag/kväll, men hoppas jag hinner hem till Bonde:-) Nej nu ska jag ta itu med saker och ting, ha det bäst, hörs och störs


Längtar till fjällen! ( det är jag som ligger i bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0