Hjärn Mos!

Har suttit o pluggat nästan hela dagen, (bara lite pauser för mat och springning) och nu är min hjärna ett enda stort mos, känns som om den kan rinna ut genom öronen när som helt- men nöjd är jag!
Nu kan jag slappa med en god bok utan att få dåligt samvete:-)

Helger går alldeles för snabbt, nu är den ju i princip redan över! Det suger, men ska nog inte klaga, är ledig imorgon och på onsdag. Men då blir det fortsatt plugg så hel ledig blir jag inte.

Igår var en ta hand om mig själv dag, tvättade, gick en runda på stan (köpte inget), hade avslappning och gick till Greda och bastade. En helt godkänd lördag med andra ord:-)

Har inte så mycket annat att rappotera så over and out så länge:-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0