Härligt Väder och sköna måndag!

Idag är det mesta posetivt, sov till åtta, pluggade en stund, gick och tränade på Gerda med Mia, sen blev det mat och mer plugg för att bli avlöst med en härlig promenad med Nett!
Nu sitter jag i soffan och känner mig rätt tillfreds med livet:-) 

Att bara få gå ut en runda och njuta av vackert väder och helt underbara höstfärger gör att hela jag känner mig lycklig, hoppas det blir lika fint väder i morgon!

I kväll ska jag bara ta det lungt, äta lite, läsa lite och bara slappa, ibland är livet ganska bra! 
Tränade på Gerda som jag sa innan, blev ett gympa stång pass, och det var riktigt roligt, är kul att svettas när man känner att det ger nått, lite fler sådana pass och mina armar blir som hulken! Så akta er:-)

En höst sol går ner bakom husen,
och nu är det dags att tända ljusen!
Mörkret faller lugnt och stilla,
över vår stad den lilla.
Snart syns bara stjärnor och månar,
men det gör ingenting för snart gryr dagen och dånar!

Njut av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0