Härliga fredag!

Dagar går otroligt snabbt, känndes som jag nyss gick upp för att möta denna lediga fredag. Utan att riktigt veta vart dagen har tagit vägen är klockan redan halv fem och utanför fönstert är det kol svart!
Sitter nu ock lyssnar på julsånger och väntar på att maten ska bli klar. Ja jag vet att det är tidigt med julsånger, me de är ju så fina och man får så skön sinnes stämning!

Det är konstigt, när jag är hemma i Lund är det toppen och jag trivs jätte bra, men när jag kommer hem till Hoby trivs jag också jätte bra! Det känns som om jag kombinerar två saker som gör mitt liv jätte bra!
Det är bra att det är så, att leva när livet känns bra är faktiskt det bästa:-)

I kväll blir det god mat och sen ska jag in till Karlshamn och kolla Idol, vad som händer i morgon får tiden visa.
Ha det bäst tills dess!


liten återblick på gammal "goda" tiden:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0