Ganska bra dag!

Är faktiskt ganska nöjd med dagen, började med ett morgon pass på Gerda (var väldigt segt) och därefter blev det plugg, plugg och mer plugg. Men efter allt det tråkiga bar det av ner till stationen och Malmö där Pappa, Mia och Jonas väntade.
Först åkte vi ut till IKEA för att byta lite saker, och därefter blev det god mat på en trevlig resturang.
Maten var god, vinte var gott och sällskapet var helt ok:-)

Så nu sitter jag och kollar på Gryes och känner mig varm och glad av vinet, så ge mig en timme så sover jag nog som ett barn!

Så Mycket annat har jag inte att rappotera idag, ger er en uppdatering i morgon om hur stressad jag är inför tentan på fredag, ha det bäst tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0