FREDAG!!

Ja nu är det äntligen fredag, finns det någon bättre dag än fredag? Inte enligt mig. Man har precis lagt en lång vecka bakom sig och kan se framemot en lååång och skön helg!
Veckan jag lämnade var inte så farlig som jag befarade i söndags, praktiken går sin gilla gång och jag har inga större problem med att byta blöjor och torka skit:-)

Det är roligt att man får höra att man är duktig också, min handledare glömmer att säga vad jag ska göra för hon tycker att jag är som en i arbetslaget! Hör man sånt blir livet helt klart roligare.

Men som sagt en lååång helg framför mig. I kväll blir det Idol inne i Karlshamn, och jag misstänker att det blir ganska sent hem (brukar bli det där). I morgon tänkte jag ge mig ut på rullskidorna igen och sedan ska jag och Mia ut till farmor och hjälpa henne att få det advent fint, Söndag har jag ingen riktig kolla på än mer än att det är en springning som ska göras.

På tal om springning, jag lyckades ta mig ut en runda igår:-) Så jäkla skönt både under tiden och efteråt.

Nej nu ska jag ta på mig lite ordentliga kläder och gå o se om det är nått bra på TV, Ha en underbar helg och ta vara på tiden, måndagen kommer nog så snabbt!! Hörs och störs.


Min älskade farmor (och pappa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0