Fredag hela veckan:-)

Äntligen fredag, som jag har längtat, bara tre dagar kvar på praktiken och en hel helg framför mig, Idag började jag dagen med simmning, sen praktik. Där efter blev det en attans travlig lunsch med Jonas och efter det en blixt shopping av tunikor, var av en jag ska ha på mig i kväll:-)

När jag väl kom hem tog jag ett långt bad och efter det fortsatte jag stcika på tröjan jag började med igår. Mamma fick ge mig en liten kurs i hur man stickar efter mönster och lite så, och av hennes min att dömma i början trodde hon noh aldrig jag skulle fatta haha, men nu tror jag jag har fått klämm på det!

I kväll blir det nog utgång i Karlshamn, om jag inte sommnar innan:-P Ska bli gött och dricka lite vin och bara chilla, var ett tag sedan nu.

Nej nu ska jag plocka ihop lite grejer jag ska ha med mig i kväll, ha en riktigt bra fredags kväll så hörs och störs vi!!

 SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0