Första dagen gjord

var första dagen på praktiken gjord, bara 12 dagar kvar:-) nej ska jag vara helt ärlig så var det inte så farligt som jag hade väntat mig, har i och för sig inte gjort så mycket idag, men det som den ordinarie personelen gjorde kan jag helt klart tänka mig själv göra.

jag är på en demens avdelning med sju patienter, ganska gulliga allihop faktiskt! Tror att dessa dagar kommer att vara nyttiga för mig, att sen inte personalen jobbar ihjäl sig är en annan femma. har hunnit med ungefär 5 kaffe pauser plus lite vila i mellan:-P Men va fanken finns det inget att göra så gör det inte!

Jag har inte bara gått brevid idag, har hjälpt en farbror med maten och en liten tant med toaletten, får nog hjälpa till lite mer i morgon tror jag.

Efter jobbet gav jag mig ut på en springrunda och nu blir det mat följt av lite pingisträning, sen stupar jag nog i säng, blev inte så mycket av den varan natten som gick- var faktiskt lite nervös inför idag!
Måste bara säga en sak- fanken vad snabbt jag springer när jag vet att det snart blir mörkt, det är som om benen är mörkrädda:-)

Nej nu väntar maten på mih, hörs och störs morrsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0