En duktig morgon.

Känner mig riktigt nöjd över mig själv, hade tänkt att sova länge idag. Men en överfull blåsa väckte mig halv åtta, och alla vet väl hur det är när man väl gar vaknat av att man behöver gå på toa, det hjälper inte hur mycket man försöker det går inte att somna om!
Så det vara bara att gilla lägetr och masa sig upp, när man väl har fått benen över sängkanten går det faktiskt ganska bra. Så det blev en tidig frukost och därefter har jag städat hela lägenheten, dammtorkat, dammsugit och tvättat golv! Nu skiner varenda rum:-)

Så nu sitter jag och tycker att jag är ganska duktig sammtidigt som jag väntar på nästa fas på dagen- nämligen tvättning vid tolv, det är inte klokt vilken produktiv dag detta blir!
Ska försöka hinna med en promenad och kanske en bastu också, men vi får se vad som hinns med!

Ja just det jag ska ju packa också idag, ska ju åka hem till Blekinge i morgon, tre veckor så vi får se vad som får plats i väskan:-P

Ha det bäst vi hörs och störs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0