Blekinge

var man hemma i blekinge igen, åter för en långhelg, riktigt skönt. Hade varit ännu bättre om jag inte hade behövt plugga till tentan nästa vecka:-P
Men men, lite kul ska jag allt hinna med!, Ska ju se musikal på lördag, Avenue Q som gästspelar i karlshamn, ska bli så jäkla kul. Var länges sedan jag såg en musikal nu.
Utöver det har jag inte jätte mycket planer, blir nog ganska lungt.

Idag har jag haft föreläsning i 3 1/2 timme om Stroke, var ganska trist faktiskt, hade kunnat vara bra om vi hade haft en föräläsare som snackade mer svenska i ställt för latin:-) Men nått nytt lärde jag mig säkert.

Nej nu ska jag sova, är ju en ny dag i morgon!
Ha det bra tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Hej

hej hej, ville bara säga hej

2008-11-07 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0