Barack Obama!

Äntligen är valet i USA klart, snacka om långdragen process, tur att man inte är amerikan- hade aldrig orkat höra om val och politik i över ett år!
Men gud vad bra att Obama vann, jag har hållt tummarna för honom hela tiden, nu kanske USA kan få lite vettig politik igen efter 8 års krig och storhetsvansinne! Jag tror stenhårt på Obamas politik och hoppas att han kan få USA på fötter igen, och att han kan fokusera på sitt land och inte alla andra "stackare" som behöver räddas! HEJA OBAMA:-)

Idag började dagen grå och mulen, men lagom tills jag skulle ut och gå en sväng vid halv två kom solen framm och det blev en härlig höstdag, förutom promenad har jag pluggat och ätit lunch med syrran.
Kan inte säga att jag har vrålpluggat, det är ju faktiskt en och en halv vecka kvar till tentan. Men det är skönt att ha börjat i alla fall, framförallt som jag ska hem till Hoby i helgen och misstänker att jag inte kommer att plugga så mycket där.

I kväll blir det Tv och sen vid åtta ska jag spela squasch, är faktiskt lite nervös för det, kansek gör bort mig totalt haha:-)
Men roligt ska det bli!

Ni får hålla tummarna:-) ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0