Åter Söndag:-(

Att veckorna går fort tycker jag är bra, men måste helgerna också rusa iväg? Men men, det blir nog snart fredag igen. Idag har jag varit en runda i Lund, visat farmor hur vi systrarna svensson bor:-)
Passade också på att ta ner lite grejor så jag slipper ta allt på tåget när det bär hem på torsdag. Fick faktiskt lite hemlängtan när jag var i lägenheten idag, ska bli skönt att komma hem igen ett tag!

Nu har jag suttit och panik skrivit en sammanfattning på en engelsk vetenskaplig artikel som vist skulle in till skolan i morgon och som jag totalt hade glömt, rätt jobbigt men nu är den klar i alla fall!

I morgon är det åter måndag och dags för de sista dagarna på praktiken, ska nog överleva dem och i morgon får jag gå med sjuksköterskan så det ska bli skoj! Nu i kväll blir det lungna gatan och nog ganska tidig sängdags om jag känner mig själv rätt haha.

Är ju första advent idag, gud så mysigt, jag älskar julen och snart är den här. I morgon börjar julkalendern och det är ett måste att se den- längtar haha

Ha det bäst så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0