Åter i Lund!

Efter 20 min gående u uppförslut och med en väska som vägde 2 ton är jag äntligen hemma, sitter i soffan, kollar vänner och väntar på att klockan ska bli åtta då jag och Frida ska gå på box.
Ganska skumt att jag bara för 3 h sedan var hemma i Hoby, hemma i Hoby och hemma här är två helt skillda liv, tur att båda känns lika bra!

Idag jar jag haft världens sämsta karaktär! Har sutit vid datorn och Tv:n och ätit muffins och godis på löpande band, fy fyf fy. nu får det bli ändring. ska verkligen försöka hålla godis och kak löfte fram till jul nu! Ni som läser får gärna peppa mig:)
Skulle plugga hela dan var det tänkt, blev det så mycket? Svar nej, har tagit igenom mig allt två gånger, det är ju i alla fall bättre än noll:-)

Ser nu att våra växter nog behäver lite vatten, ser ganska förfärliga ut faktiskt! Varken jag eller Nett har nog gröna fingrar, konstigt att växterna har överlevt så här långt.

Vill bara heja lite på bostads ockupanterna här innan jag slutar, Tycker det är helt rätt som de har gjort. Som jag har skrivit innan, LUND suger som bostads kommun, Öppna ögonen för det!!



Ha det bäst, snart helg igen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0