Andra dagen gjord!

andra dagen på praktiken gjord, bara 11 kvar! Jag högaktar alla som jobbar inom äldre vården, men själv skulle jag nog aldrig vilja jobba där! Gud vilket tråkigt jobb, i alla fall när man jobbar på ett demens boende, man kan ju inte göra något!!
Idag har jag sutit och blödrat i boken Den sista bonden, både avigt och rätt. Kan varenda bild utantill nu! Jag klarar inte av att ha ett jobb där tiden inte går fort och tyvärr så sniglar den sig fram här!!

Så som sagt, bara elva dagar kvar!

Har varit ute och gått en sväng med mamma, skulle åkt rullskidor i gentligen men pallade inte, får bli en runda innan jobbet imon i stället. Och i kväll blir det slapp och sharon frukt-mums.

Funderar på att tatuera mig på fredag, men har inte bestämt mig än, får ju inte träna på en vecka i så fall! Men gud vad sugen jag är, foten är den som står på tur, har i och för sig hört att det ska göra ganska ont där- men vill man vara fin så får man lida pin.
Blir det inte på fredag så väntar jag tills efter jul, men vi får se hur jag gör!

Ha det bra så hörs och störs vi!


min tatoo behöver en kompis!

Kommentarer
Postat av: Nett

Hejsan!! Tänkte på dig i måndags inför första dagen på praktiken och verkar som det gick utan bekymmer. Ta det bara lite lugnt med allt kaffet;) Förresten du har fått brev från ICA men min poängrabatt gick inte ut på länge så om du inte handlat för jättemkt så hinner du nog hit innan den går ut. Eller vill du att jag ska ta med den hem? Vi hörs rummi;P

2008-11-18 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0