Ananas Ha!

var det åter Lördag kväll, tiden bara flyger i väg! Glömde skriva en mycket viktig sak i morse. I går när jag, Nett och Mia kollade Idol kom jag på en mycket bra fråga, hur växer ananas igentilgen?
För seriöst hur många av er vet hur den växer?- nej just det.
Det vara bara upp med datorn och fram med google, och hör och häpna, ananas växer på kaktusliknade buskar längs med marken och kan bli upp mot en meter höga.

Och det gröna spretet väcker längst upp som en liten mohikan frisyr:-) Så nu vet ni det. Kan också tipsa om att om man äter för mycket ananas så blir man helt svullen om läpparna.

Såg ju Idol igår, och nej rätt person åkte inte ut! Hur kan Robin E åka ut han äger, vill att den där lilla pubertets killen Johan Palm ska fara och flyga, han kan väl komma tillbaka när han är torr bakom öronen! FYFYFYFY

Ja just det en dag har gått, och vad har jag gjort då? Jo som jag skrivit innan har jag städat och tvättat (kul värre), men jag har också hunnit med ett gympa stång intensiv på Gerda med välförtjänt bastning efteråt, det var ett riktigt jobbigt pass kan jag säga!! Men gud vad nöjd jag är nu.
Resten av kvällen blir lugn, men ananas:-), mango och nötter - mums!

Har packat inför imorgon också, ska bara besluta mig för hur många par skor jag behöver ha med mig hem haha, ha det bäst så ses vi nog snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0