Usch och FY!

Vilken seg söndag! Jag och Nett var ju på fest igår och lovade varandra att inte dricka så mycket och absolut inte dricka efter klockan tolv. Jo Tjena. Gick inte så bra, vi var hemma vid två och båda rätt runda undder fötterna, så idag har varit så där lagom kul. Jag börjar återvända till de levande först nu, men är långt ifrån på topp! Men man mår väl som man förtjänar antar jag:-)

Träffade en massa Ronneby folk på festen så det var trevligt. Men nu blir det ett vitt liv för mig ett bra tag framöver! I kväll ska jag och Nett laga tacos och bara ta det lungt, ska bli mys tycker jag.

I morgon är det åter måndag och då börjar allvaret, en ny kurs, och mer plugg! Men det blir nog bra, det är ju snart jul.
Ha det bäst så hörs och störs vi!


två party pinglor, lite piggare på bilden än idag haha

Kommentarer
Postat av: Pappa nr 2

Du måste dra ner lite på drickandet nu Madelene!

2008-12-07 @ 15:08:35
Postat av: Anne

Man mår som man förtjänar vet du vä. Ni hade i alla fall roligt på festen.

Är på jobbet efter en lång dag i Tyskalnd igår, puh! bussresan hem var seg.

Hoppas det går bra med den nya kursen.

Kram.

2008-12-08 @ 07:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0