Trött som ett A*s

Fy fan vad jag är trött idag, helt sjukt!! Har legat på soffan o bara varit i en timme typ, nu måste jag börja vakna så jag är på G på boxen vid sju! Men det känns segt.
Vaknade i morse av att det var vädligt ljust i rummet, persienerna var uppdragna? Jag är 100% säker att jag rullade ner dem i går kväll, så Madde har nog varit lite mer aktiv i natt än hon har minnen av- kanske därför jag är så trött haha.

Har varit i skolan idag, heldag:-P var så där roligt, men nu är det bara fyra dagar kvar innan det är jul, dock fyra ganska jobbiga dagar med mycket skola och träning, men man får se framemot fredag!

Ska ju baka pepparkakor och kolla bonde på onsdag, längtar redan!! Nej nu ska jag duscha ansiktet i kallt vatten så jag slutar känna mig som ett vrak, vi hörs och störs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0