Tisdag- Snart helg:-)

Tisdagen lider mot sitt slut, och utanför fönstret är det beck svart, inte nog med att det blir ljust sent och mörkt tidigt, det är ju för fanken mörkt där i mellan också för tillfället! Vet inte när jag såg solen sist! En riktigt fin kall vinterdag hade gjort mitt frusna hjärta varmt och glatt igen- SOLEN var är du??

Idag har jag sprungit en runda och sen varit i skolan och haft föreläsning på tre timmar. är ganska seg i huvudet nu, tur att jag inte behöver tänka mer idag!
Resten av kvällen ska jag ägan åt TV stickning och BIO. Jag Nett och Frida ska kolla Vi hade i alla fall tur med vädret igen vid halv nio. ska bli mys tycker jag!

Imorgon är jag ledig så då blir det träning på förmiddagen och sen jul bak och julmys med Frida och kanske Ebba och Maria- längtar! Kan behöva lite julstämmning känner jag:-)
Är faktisk bara två veckor till julafton imorgon- helt sjukt.

Ha en bra tisdag så hörs och störs vi!



Förhoppningsvis ligger dessa godbitar i mitt kök i morgon kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0