Snart Jul

Jaha så är det snart jul, imorgon är det den bästa dagen på året enligt mig, lille julafton är bäst! Den är mysig och då har man julafton framför sig:-) Vi ska ut till Tiaz i morgon kväll och det ska bli mys!!
Sen blir det hemma i Hoby på julafton, inte dumt det heller.

Idag har jag och Mia sprungit en sväng, gick bra för mig- men mindre bra för henne, sen gick vi och mamma en sväng i eftermiddags när solen väl tittade fram och nu i kväll har jag varit hos tagen en sväng och kollat film, hancock- ricktigt rolig och bra film, kan jag rekomendera (älskar Will Smith)

Är rätt trött nu efter en aktiv dag så kvällen blir nog inte långvarig för mig, ha det bäst sö hörs och störs vi!


härlig bild!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig också din fis!



Om inte annat så måste vi hänka i Sälen ;)

2008-12-23 @ 08:59:39
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0