Sista dagen i Blekinge

var sista dagen på praktiken slut, var faktiskt med visst vemod jag gick ut från Vidablick idag, har trivts rätt bra. Både med personal och vårdtagare. Men nu är det slut, imorgon är det skolan igen, kommer att kännas konstigt nu när jag inte har varit där på 3 veckor- men man kommer la in i det igen rätt snabbt.

Bakade en kaka till dem på boendet, den blev inte jätte bra, så jag gick hem innan de åt den haha. Hann inte riktigt med det där att baka igår:-)

Som sagt sita kvällen i Blekinge på ett tag, i morgon bär det av mot Lund med 08,14 tåget. jag kanske kommer åter näst näst helg, beror lite på om det är någon som vill träffa mig:-P Så vi får se.

Ute snöar det och man blir riktigt julig i kroppen, men tyvärr smälter det lika fort, men för stunden är det ju fint i alla fall. Ska ut och springa en runda senare när pappa kommer hem. usch vad jobbigt- har ingen lust men man måste ju.

Ha det bäst så hörs och störs vi!1


Så här vitt och fint vill jag ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0