Nu är det jul igen.

Äntligen den 23 dec! Årets mysigaste dag, började med en rullskido runda och sen har det bara varit mys! Fram med tomtar och granen har blivit klädd- en mycket fin gran faktisk, nu har vi varit ute och gått en sväng och resten av eftermiddagen tänker jag ägna åt att äta nötter och lyssna på jul musik innan det är dags att ge sig ut till Tiaz och årets första julbord-mums!!

Utsövd är jag också, slocknade klockan nio i går och sov till åtta, så nu jäkla ska jag fira jul pigg som en spigg! jag älskar julen! En del säger att den har blivit för komersiell, men jag anser att den är vad man gör den till!

Har följt julkalendern maniskt och nu är det bara ett avsnitt kvar, och gud vad spännande- hur ska det gå? Kalendern i sig är helt ok lite synd bara att det inte är så mycket julkännsla i den, men den har tagit sig lite nu i slutet:-)

God jul på er alle sammans!! Vi hörs och störs;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0