Julklapps köp!

Julklapparna börjar bli klara, tog mig i kragen och gick en runda på stan i förmiddags så nur är det i princip bara broden kvar och lite små grejs, känns riktigt skönt! Nu ligger de inslagna och klara här i bokhyllan i TV rummet. mycket vackar paket om jag själv får säga det- jag gillar att slå in paket!

Trodde jag skulle få veta min IG tenta idag men har fortfarande inte fått svaret, lite dåligt tycker jag allt. Så det är bara att vänta till måndag, men jag överlever nog.

I kväll blir det Idol, rosevin och nötter med nett och frida. ska bli mysigt värre. Kanske en sväng till Helsingkrona, vi får se. Men är nog inte så taggad!

Vad som står på schemat imon får morgondagen utvisa, fest imon kväll är alt jag vet:-)

Ha det bäst så hörs och störs vi!!

Skål!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Vi har gått runt ådalsvägen i kväll. Robin åkte ur idol. ha en bra kväll och hälsa gänget.

2008-12-05 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0