Jul Mys!!

Oj, vilken dag! Jag bara sitter och njuter när jag tänker tillbaka på den! Började med att kolla julkalendern, sen blev det lite damsugning och sortering bland alla skolpapper, efter det träning färljt av mat. Och efter det det allra bästa! Jul bak med Frida! Vi har bakat lussekatter, gjort knäck, ischoklad och nöt choklad. allt blev sannsslöst gott, livet bara flyter på.

Jag och Frida bara njuter, vi har också bokat massage till nästa fredag, julklapp till varandra:-) I morgon ska vi på julmarknad, ja just nu leker verkligen livet, väntar bara på bakslaget haha!

Tips- ha kessella i lussebularna, blir sjukt gott. Nu ska jag bara lyckas spara lite av det goda och ta  med mig hem till julafton, vi får se om jag lyckas!!

Nej nu blir det TV, ha det bäst vi hörs och störs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt det låter :)

2008-12-10 @ 22:37:41
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: Anne

Det skulle vara gott med lite lussebullar till fikat i helgen.

2008-12-11 @ 07:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0