Jul lov!

Sista dagen innan jul lovet är klar!! Gud vad skönt, har hafte en jätte bra föreläsning om barns psykologiska hälsa idag och efter det var det ett step pass på Gerda som gällde, och det gick bra och var skönt.
Nu har jag precis ätit ordentligt och druckit en halv liter vetten så att festandet i kväll blir som jag vill, roligt!!

Ska dra till frida vis sju och sen blir det drink drikning och korridorsfest fram tills det bär av till Helsingkrona och slager natten där, ska bli så jäkla kul. Men ska ta det lite lungt så jag inte mår dåligt imorgon- inte så kul o sitta i bilen bakis hela vägen hem:-P

Jag och Jonas kanske kan bilda klubb i så fall, han skulle på julfest med jobbet, vi får la se vem som är piggast:-P haha

Nej nu ska sminket på och stassen fram ur gadroben! Ha en toppen fredag kväll, för det ska jag ha!!
vi hörs och störs!!


Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0