Jappy och jag:-)

Sitter och myser med Jappy  i knät, han har nog blivit lite försummad denna helgen, så tänkte gott göra honom lite nu:-) Mitt lilla lurviga troll är helt underbart!
Har gott med Sjuksköterskan innen på Vidablick idag och fått se lite vad en sjuksköterska gör där, inte jätte upplyftande jobb kan jag inte säga. Var mest pappers arbete, men det är bra att jag har fått en liten inblick i alla fall.

Ja nu är det bara två dagar kvar på praktiken och det ska bli skönt att komma ner till Lund igen. Tänkte jag skulle baka en kaka och bjuda gammlingarna på på Onsdag- som tack för att jag har fått "störa" dem i nästan tre veckor haha.

I kväll är det pingismatch, borta mot Hoby i Bräkne-Hoby sporthall haha klockan halv sju. Vi kommer att få så mycket stryk ska ni veta hihi. Men det är kul att i alla fall få hålla i ett rack var ett tag sedan.

I morgon är det praktik och så ska jag följa med mamma och besiktia bilen, får väl se om mini kjolen kommer fram hahaha,

Ha det bäst så hörs och störs vi!


visst är han söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0