Inget nytt!

Har inte så mycket nytt att rappotera idag, har varit en ganska ordinär dag, varit på praktiken, besiktiat bilen och sen har jag varit inne i karlshamn en stund:-P En mycket trevlig stund om jag får säga det själv hahah.

I morgon är det inte mycket annat, är sista dagen på praktiken så ska bjuda gamlingarna på kaka tänkte jag, Socker kaka- står i ugnen och bara väntar på att bli färdig:-) Hoppas de gillar den.

Nu sista timmen innan läggdags ska jag se om jag kommer lite längre på min stickning, ska ju göra en låång tröja. Det går sakta men säkert, resten av familjen tror att den blir klar till midsommar om jag har tur:-)

Ha det bäst så hörs och störs vi!


Over and out från en "knäpp"gök haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0