Ibland är livet riktigt bra!!

Igår var en seg "hård" söndag, och idag har jag nog den bästa måndagen någonsin!! Började med att äta frukost framför  julkalendern, gick där efter till skolan och fick tillbaka tentan! Och döm av min förvåning, jag klarade den!! ett och ett halvt poäng över G, men det räcker så nu är jag helt underbart lycklig!!!

I kväll blir det box med Frida lite senare och det ska bli kul som attan, alltid skönt att få slå lite på folk:-)
Men innan det får jag nog ta och sticka lite så jag kommer någon stans på tröjan, måste ju överbevisa familjen att den blir klar innan midsommar:-)

Ha en fortsatt trevlig måndag, för det ska jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0