Hemma

Orkade inte skriva igår, så blir uppdatering idag i stället:-)
Hade jätte roligt i fredags, dock väldigt lungt så igår var jag pigg som en spigg!! Jag och frida dansade gärnet i fredags och hade super kul, drack hallon drinkar och pratade skit, blev lungt tack vare att de andra i korridoren hade så äkliga drinkar att de knappt gick att dricka, men det vara bra  bar så man var pigg igår.

Åkte hem med Mia och Jonas på förmiddagen och sen var vi ute hos farmor och klädde granen, mysigt värre!  Var i kyrkan igår, hela familjen utom Tiaz för att höra när de sjön in julen, trodde det skulle bli jätte bra- men gud vilken flopp, var nån kammar kör som man inte hörde vad de sjöng och sen varade det i en och en halv timme- suck inget att hänga i julgranen haha.

Idag har jag sett solen!! tror det var minste en månad sedan sist, gick en lång härlig promenad på förmiddagen och nu i kväll har vi haft jul tävling, och det var som vanligt trevligt- jag åkte ut i semin!!

Nu blir det Tv och lungt och i morgon spring och karlshamn, ha det bäst så hörs och störs vi!!


vill ha snö, snö, snö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0