Dåligt!

Dåligt av mig att inte ha uppdaterat på så länge! Men känner inte för att skriva när jag är hemma i Blekinge som jag gör i Lund, men nu får det bli några rader.

Julafton är över, och nu får man vänta ett helt år innan nästa, men mysigt var det. Vi var hemma hela familjen plus Signe och Farmor, farmor brukar inte fira med oss, men släkten i Asarum var sjuka så hon kom till oss i stället. Det var en riktigt rolig och bra julafton, med god mat, roliga rimm och fina klappar!

Jag fick lite allt möjligt, bla. en soda streamer och en fin tunika. Jag är hel nöjd. men nöjdast är jag med mina braiga rim på de andras paket:-P

Igår blve det ingen utgång för mig, blev kolla Tv och snacka skit med Axe i stället, var super gött! -har saknat dig tjejen! I kväll blir det en lugn hemma kväll med spel (suck) och TV!

Åker till sälen på söndag så i morgon blir det nog att packa lite och damma av brädan, backen here I come!!
Ha det bäst så kanske jag orkar skriva imon:-) Vi hörs och störs!

Det här plus jag delade Mia och Jonas golf på vägen hem från Lund:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0