Åter i Lund

var man tillbaka där man ska vara, och det känns jätte bra. Skönt att komma tillbaka till gammla gängor. Har varit en snabbis på skolan och gjort det sista på praktik kursen så nu har man 4,5 poäng till:-)
Var ur kul att träffa lite folk från klassen igen, har saknat dem faktiskt.

I morgon är jag ledig så då blir det lite julklapps köp tror jag och sedan på kvällen blir det idol med frida och kanske med Maria, Längtar:-) Men först ska jag ta en riktigt lång sov morgon, inga måsten och inga tvång så jäkla skönt!!

Har varit ute hos syrran nu i kväll och sprungit en runda. efter det blev det mat- mums och en sväng till willys för att storhandla. Mina matfördåd var tomma så det ekade. men nu är det fullt igen så jag slipper svälta ett par veckor i alla fall.

Nej nu blir det TV och bara slapp några timmar innan det är dags för sängen, ha det bäst så hörs och störs vi!!


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0