Åter Fredag!

Veckorna och dagarna gå så fort, helt sjukt. Vet att jag skrivit det inna, men kan inte låtabli att kommentera det igen. Har varit en bra vecka och hoppas på en lika bra helg:-)
I morgon blir det nog en tur till farmor och sen kolla lucia, kanske träffar någon rolig människa med- men vi får se!

Idag började jag dagen med att springa en runda klockan tjugo i åtta i snö och slask, syrran gav mig ett mess där det stod: du är dum i huvudet! Men det gör inte så mycket för dumhuvudet var mer än nöjd efteråt:-)
Sen bar det hemåt, till Blekingen alltså. Satt och stickade på tåget och kom en bra bit.

I eftermiddag har jag bara tagit det lungt och umgåts med familjen, och nu sitter jag redo för sängen, så ha en fortsatt trevlig fredags kväll så får ni veta mer imorgon:-) Vi hörs och störs!!


sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0