Äntligen lite kallt!

Äntligen är det i alla fall en antydan till vinter, var ute och gick en timme på förmiddagen och det var nästan så det bet i kinderna, kom rök när man andades i alla fall. Nu är det bara snö som saknas så är jag helt nöjd:-)
Har varit ledig idag, men började endå dagen med att stiga upp klockan tio över sju och se julkalendern- det är så jäkla mysigt att jag inte kan låtabli.

Sen blev det lite små pyssel och som sakt en lång promenad, efter det lagade jag mig lite mat, rökt ål och äkta potatismos (bättre än spagetti?) - mums!
Sen har jag packa lite som jag ska ha med mig i helgen och plockat lite här hemma.

Ska ner till julmarknaden vid fyra, med Frida och Maria, men innan dess blir det nog lite stickning, jag har faktiskt kommit en bit, gjort i alla fall halva bakstycket:-P

Det är skönt när livet är så bra att det är roligt och gå upp på morgonen bara för att det är en ny dag och allt känns bra, hoppas ni känner likadant!!

Vi hörs och störs,


Gör ni lussekatter, använd inte ett galler som plåt om ni inte vill ha lite speciella katter haha. men de på plåt blev hur snygga som helst, och den stickningen leker ni inte bort- fin som attan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0