Snart

Snart semester! Men hade gärna fått vara imon! Jobbar fram till midsommar så är inte så många pass kvar, men känns som en evighet då det är jätte mycket på jobbet och Abbe har jobbigt med pollen vilket gör att man hela tiden väntar på att dagis ska ringa och säga att han inte får vara där för näsan rinner... 
men men. En dag i taget! 

På lördag ska jag och R på spa i alla fall 😃🤗 Stufvanäs gästgiveri. Vi hade vist barnvakt kvar i form av Nett😍  så både vi och barnen är lika glada och längtar!!

Igår var det en trött tisdag! Skulle sprungit med syster men hör och häpna jag struntade i det och låg kvar i soffan o åt glass istället! Det händer inte ofta 😂😂 men känner mig lite piggare idag i alla fall så är kanske det min kropp behöver just nu. 

Ha en fin dag, höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0