Gubbar och kärringar

Gubbar och kärringar är ett släkte för sig! Om
Vi börjar med kärringen, delar omklädningsrum med en dam (kärring är
Ingen ålder det är ett beteende) som varje morgon innan hon går på sitt pass dränker hela huvudet i en flaska hårspray.... inte bara hon blir indränkt kan jag säga, hela sjukhuset stinker effteråt! Hejja luktfri arbetsplats 🙈 

Om vi nu tar gubbar! Inte heller nån ålder som bestämmer det! Cyklade hem går och skulle över ett övergångsställe där jag alltid stannar och är väldigt noga med att inte bara cykla ut, igår kom en gubbe i en vräkig Volvo V90 (om nu en V90 kan vara vräkig!!??) och bara han såg mig började han hytta med sitt knubbiga jäkla pekfinger åt mig, jag tänkte inte ens cykla ut framför den jäkla bilen vilket bara hade varit dumt!! Hade jag haft en turbocyckel  hade jag cyklat efter honom o sagt några väl valda ord... 

Avslutade dagen i simbassängen med 2800 m så fick ut lite aggressioner där 👌🏼 

Ha en fin onsdag, Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0