Meningen

Gång på gång blir man påminnd om hur välsignad man är som får vara frisk, ha en underbar familj och uppleva en massa! 


Hade jag inte haft det yrke och gjort de yrkesval jag gjort hade jag nog inte kommit till den insikten på samma sätt. Livet är en engångs grej!  Så lika bra o njuta så mycket man kan, uppleva så mycket man kan, känna så mycket man kan och ta till vara så mycket man kan ❤ 

Mår jag bra av choklad ja då äter jag det! Känns det lite extra lyxigt att ta ett glas rött en onsdag, ja då gör jag det. Vill mina ben ut och springa alldeles för sent en kvälll ja då gör jag det ! 

Lev och lev som du/ni vill. Ingen annan vet vad du kommer uppskatta och sakna den dagen det inte är mer... ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0